掃呢頁CODE去手機

2017年3月10日 星期五

方力申:方力申斷言否決細佬加入娛樂圈:憑咩? __,方力申,

其實方力申細佬(右)個Package都幾好吖!歌手方力申一家人到出席藝術家任哲的個人展覽,他表示任職律師的細佬方圓明對藝術有興趣,而且是這次展覽的策劃 ...


其實方力申細佬(右)個Package都幾好吖!

歌手方力申一家人到出席藝術家任哲的個人展覽,他表示任職律師的細佬方圓明對藝術有興趣,而且是這次展覽的策劃人,更是第一次搞大型展覽,方力申說:「咁大型展覽,呢十幾年都冇,我陪佢兩晚通宵要幫手吊大型作品。」問到會否叫細佬入娛樂圈?他表示:「憑咩?(靠家族個樣?)唔得,佢以前都有游水,食極唔肥係鋼條身形,依家唔得。(驚佢紅過你?)唔會,佢事業好好。」

方力申更謂有20多件此藝術家的作品,已經升值不少,現時入門價要20多萬港元。提到藝術品頗為大件,他笑言要買過萬呎村屋擺放,或者先畀錢,後取貨。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!