掃呢頁CODE去手機

2017年3月17日 星期五

搬入洛杉磯2200萬愛巢 Edison冧爆人妻秦舒培 __,Edison,秦舒培,陳冠希,

搬入洛杉磯2200萬愛巢Edison冧爆人妻秦舒培【邁向28周年】娛圈風雲手機用戶請按此觀看StoryMap:http://bit.ly/2lYZfu ...


  • 搬入洛杉磯2200萬愛巢 Edison冧爆人妻秦舒培
  • 【邁向28周年】娛圈風雲

    手機用戶請按此觀看StoryMap:http://bit.ly/2lYZfuS

    在陳冠希芸芸女友之中,只得人妻秦舒培可以箍得住花心Edison,同Edison喺四月生BB女。現時Edison就同大肚女友,搬入上年在洛杉磯買的愛巢。

    據知Edison用了2,200萬,在美國洛杉磯Hollywood,買了一間五房連泳池新屋,俾秦舒培安胎。Edison曾經同朋友講過,自己不會結婚,又不鍾意小朋友,就連台灣前度Ann,曾經想同他生BB,Edison都耍手擰頭。

    何解26歲的秦舒培可以搞掂陳冠希?話晒秦舒培係中國超模,一早在國際時裝騷已經好有名氣,而且仲相當有米,Edison潮牌時裝店愈開愈多,原來秦舒培有份打本投資,甚至新居亦同Edison夾錢買的。


    鍾意就快D Share啦!