掃呢頁CODE去手機

2017年3月17日 星期五

【刁蘭與拳佬】陳展鵬追包包面港姐 撇清關係:我同胡定欣冇拍拖! __,定欣,陳展鵬,刁蘭,展鵬,陳展,港姐,胡定欣,

陳展鵬同2016年落選港姐單文柔暗中交往半年,仲摸黑上山頂一齊欣賞美景食外賣,女方原來仲係陳展鵬嘅stylist,在公在私都有交手,依家仲上埋山頂夜麻 ...


陳展鵬同2016年落選港姐單文柔暗中交往半年,仲摸黑上山頂一齊欣賞美景食外賣,女方原來仲係陳展鵬嘅stylist,在公在私都有交手,依家仲上埋山頂夜麻麻談心,關係似是又進一大步!不過咁喎……陳展鵬個緋聞女友(定係女友?)胡定欣又點好呢?女方啱啱出埠開工,陳展鵬就約港姐山頂食外賣……陳展鵬今日一大朝早接受傳媒訪問時,就斬釘截鐵話:「我同胡定欣都冇拍拖!」又強調謂依家未拍拖,未結婚,仍然是單身。陳展鵬又表示,早於今年二月接受電台節目訪問時,已澄清與胡定欣確確實實不是拍拖。「定欣係我心中嘅完美女神,佢運動出色、夠爽朗、好靚,身材好,不過工作還工作,工作會令人挫敗,感情亦會。」訪問中,陳展鵬連講三次,強調同胡定欣冇撻著,只係好欣賞對方。咁點解唔追?佢解釋謂因為覺得自己未夠好:「我承認我哋呢行好自私,男女拍拖可能會爭位,可能要搵一個配合到自己嘅先可以。拍拖係冇保證。」又話:「可能我唔做呢行,可能唔喺TVB,可能會得……」

《蘋果》第十二屆金話梅電影選舉(Golden Plum)又嚟喇!由今日起,請在以下網址(http://campaign.appledaily.com/goldenplum2017)投票,選出心目中的爛片之霸,截止日期係4月6日,賽果將於香港電影金像獎舉行前夕(4月8日)揭曉。

去年8月,剛失戀的胡定欣,遇上拳佬陳展鵬,一齊力谷《城寨英雄》。(資料圖片) 去年9月,兩人一齊去睇鄭秀文Touch Mi 個唱。 (資料圖片)
去年12月以情侶檔姿態現身萬千星輝頒獎典禮 2016 。 (資料圖片) 呢一幕…

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!