掃呢頁CODE去手機

2017年3月4日 星期六

【40歲斯文新歡揭盅】35歲朱慧敏未封盤 預告拖小鮮肉出街 __,朱慧敏,

35歲嘅朱慧敏嘅感情生活都幾波折,之前同彭懷安(Eddie)臨結婚撻Q,拖拖拉拉冇新進展,點知前日有報道指佢搵到個年約40歲嘅斯文新歡行街,仲繞實斯文男言談甚歡。朱慧敏喺灣仔噚晚擔任仁濟醫院周年慈善餐舞會司儀,問到佢係咪拍拖?佢話:「嗰個係我表弟,上過封面,我好錫佢,我家姐都有send畀我睇,寫到我表弟40幾歲,其實佢20幾歲,我仲預告遲啲我同父異母嘅細佬返嚟,佢六呎幾,遲啲拖個小鮮肉出街。」身邊 ...


35歲嘅朱慧敏嘅感情生活都幾波折,之前同彭懷安(Eddie)臨結婚撻Q,拖拖拉拉冇新進展,點知前日有報道指佢搵到個年約40歲嘅斯文新歡行街,仲繞實斯文男言談甚歡。朱慧敏喺灣仔噚晚擔任仁濟醫院周年慈善餐舞會司儀,問到佢係咪拍拖?佢話:「嗰個係我表弟,上過封面,我好錫佢,我家姐都有send畀我睇,寫到我表弟40幾歲,其實佢20幾歲,我仲預告遲啲我同父異母嘅細佬返嚟,佢六呎幾,遲啲拖個小鮮肉出街。」身邊咁多男人,擔唔擔心冇人咁追?朱慧敏話:「o依家我單身冇拍拖,有朋友對我感情事肉緊,早十幾年好抗拒相睇,o依家咁大個抱開懷心態,o依家圈子闊咗好多,最緊要睇下遇唔遇得啱。」

朱慧敏話繞實出街嘅斯文男係佢表弟,只係得廿幾歲咋。(攝影:陳慧安) 朱慧敏話遲下仲會拖多個小鮮肉。
噚晚朱慧敏為仁濟晚宴擔任司儀。 朱慧敏同Eddie婚事撻Q,見前仲係單身。(資料圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!