掃呢頁CODE去手機

2017年3月4日 星期六

陳慧琳唔抗拒同性戀:要知道自己要乜 __,陳慧琳,

Kelly唔抗拒同性戀,仲話就算真係同性戀,都唔可以禁佢㖭!歌手陳慧琳(Kelly)舉行二手衫慈善義賣活動,今次出動過千件衫,過百對鞋,還有兩個兒子的童裝及玩具全作義賣。Kelly謂:「今次啲衫係儲咗兩年,其中兩個仔嘅衫大概係佢哋兩歲時着,因為有賣佢哋啲玩具,所以唔敢畀佢哋嚟,怕佢哋一陣見到又將佢拎返屋企,但擺喺屋企佢哋又唔玩。(有冇一啲小朋友嘅衫係唔捨得?)都有㗎,好似一件頭嗰啲BB衫就唔捨得。 ...


Kelly唔抗拒同性戀,仲話就算真係同性戀,都唔可以禁佢㖭!

歌手陳慧琳(Kelly)舉行二手衫慈善義賣活動,今次出動過千件衫,過百對鞋,還有兩個兒子的童裝及玩具全作義賣。Kelly謂:「今次啲衫係儲咗兩年,其中兩個仔嘅衫大概係佢哋兩歲時着,因為有賣佢哋啲玩具,所以唔敢畀佢哋嚟,怕佢哋一陣見到又將佢拎返屋企,但擺喺屋企佢哋又唔玩。(有冇一啲小朋友嘅衫係唔捨得?)都有㗎,好似一件頭嗰啲 BB衫就唔捨得。」

老公同朋友打賭瘦身

Kelly表示用了三日時間來準備這次二手衫義買,包括店內布置,就連窗簾,每件擺設、傢俬、都是她一手一腳設計。至於二手衫的收益全部捐撥捐給「陳慧琳兒童助學基金」,Kelly坦言:「我定啲價好抵,10蚊、29蚊都有。(鞋嘅碼數?)有37、38、39都有, 因為佗BB嘅時候啲碼數就變大,做女嘅時候就比較細。」Kelly表示正式是明天(5號)開幕,維期三星期。問到可有執老公衫出來賣?Kelly笑言:「佢啲衫好vintage㗎,啲衫20年前嘅款仲着緊。」Kelly又說到老公和朋友打賭要在一個月內減20磅?Kelly笑言:「我買佢輸!(輸咗點樣?)輸咗要賠錢,咁我都想佢瘦嘅,靚仔啲,有番條腰,不過依家去都減咗半個肚腩喇,只係用咗兩星期。」

唔抗拒同性戀:最緊要知道自己要啲乜

另外,說到電影《美女與野獸》內加入同性戀題材,惹起不少家長有反對聲音,可會帶兒子去看?Kelly謂:「咁我自己會睇咗先。(過濾咗先?)都係嘅,不過我兩個小朋友都好細,根本都唔知係乜嘢。(你係咪唔抗拒同性戀?)唔抗拒,其實依家個社會都好open,最緊要知道自己要啲乜嘢,就算真係同性戀,都唔可以禁佢,要佢一定要鍾意異性,唔應該畀佢覺得係一種罪呢。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!