掃呢頁CODE去手機

2017年3月4日 星期六

58歲艾威首做男主角 林熹瞳落淚力撐 __,艾威,林熹瞳,

林熹瞳講係院線上映未如理想,就感觸落淚。藝人艾威、林熹瞳(Rachel)及張文慈(Pinky)到深水埗宣傳新片《我老婆未結婚》,三人穿上中式結婚服飾,艾威更模擬踢轎門,迎娶戲中兩位老婆Rachel及Pinky,力谷自己首次做男主角的電影。Rachel在活動上不禁感觸落淚,她說:「雖然有啲電影界嘅朋友睇完套戲,都畀咗好好嘅評價,但外間始終有啲聲音,對艾威做男主角好似唔係好有信心,但係我覺得既然公司簽 ...


林熹瞳講係院線上映未如理想,就感觸落淚。

藝人艾威、林熹瞳(Rachel)及張文慈(Pinky)到深水埗宣傳新片《我老婆未結婚》,三人穿上中式結婚服飾,艾威更模擬踢轎門,迎娶戲中兩位老婆Rachel及Pinky,力谷自己首次做男主角的電影。

Rachel在活動上不禁感觸落淚,她說:「雖然有啲電影界嘅朋友睇完套戲,都畀咗好好嘅評價,但外間始終有啲聲音,對艾威做男主角好似唔係好有信心,但係我覺得既然公司簽咗個藝人返嚟就要力捧,講真艾威入行40年,一直都好努力,以呢個年紀(58歲)做男主角,可能有啲人覺得佢係綠葉王,使乜畀錢入戲院睇佢?但佢真係好努力,或者再過幾年佢可能連記對白都唔得,仲係咪可以再做呢?希望大家都可以支持艾威嘅努力!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!