掃呢頁CODE去手機

2017年3月29日 星期三

痛到嘔兩次!張名雅順產誕7磅B仔 __,張名雅,

張名雅囝囝提早咗出世呀!恭喜恭喜!娛樂圈又一喜事,現年29歲前港姐冠軍張名雅宣布順產生B,一索得男!上年九月初張名雅同律師老公蔡錦豪(Joe)舉行婚禮 ...


張名雅囝囝提早咗出世呀!

恭喜恭喜!娛樂圈又一喜事,現年29歲前港姐冠軍張名雅宣布順產生B,一索得男!

上年九月初張名雅同律師老公蔡錦豪(Joe)舉行婚禮,同年十一月喺微博度宣布有喜,預產期為四月尾,不過BB提早出世,張名雅表示醫生都擔心BB體重會比較輕:「醫生預估得5磅半左右,不過出世竟然差唔多有七磅。(順產辛唔辛苦?)陣痛嘅時候真係好痛好痛,嗰種痛係冇法形容,我佗B時都冇嘔過,估唔到生嘅時候會痛到嘔咗兩次。(係咪老公剪臍帶?)係呀!BB出世第一次喊,我同老公都忍唔住一齊喊,當時真係好感動。BB出世幾日就識得笑,可能之前我沖涼時同BB傾偈話叫佢乖啲要多啲笑有關,BB依家真係成日都笑好開心。」

張名雅表示BB中文名就未決定,已經改咗英文名叫做「Mario」,之前喺微博宣布懷孕時都係同老公着住「孖寶賽車」嘅衫,留言話:「Where's mario?I'm here,in mommy's tummy!」當時以為張名雅搞吓笑,睇嚟佢同老公都真係好鍾意「孖寶兄弟」。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!