掃呢頁CODE去手機

2017年3月29日 星期三

【動畫●中海油董事富爸曝光】「大台御用癲婆」趙希洛揸8千萬梅道豪宅 出入有司機 __,大台,趙希洛,TVB,

相關連結:【銜頭多內地澳洲人脈廣】富爸爸曝光趙希洛:尊重佢哋,家事唔講http://bit.ly/2ouJyZi【大台富貴兵團逐個捉】翠如家族身家百億 ...


相關連結:

【銜頭多 內地澳洲人脈廣】富爸爸曝光 趙希洛:尊重佢哋,家事唔講

http://bit.ly/2ouJyZi

【大台富貴兵團逐個捉】翠如家族身家百億 簡淑兒屋企開珠寶店

http://bit.ly/2ouJCIo

大台很多禾稈冚珍珠!07年落選港姐趙希洛,有個富爸爸趙崇康,但從來不提。其實4年前她做奀星,已經用公司名義,買入近6千萬嘅3千幾呎梅道豪宅,現在巿值8千萬,但她極低調,別人問她住邊,她只會答上環。

今年70歲的趙崇康,乃澳洲華裔富豪兼大律師,當地物業多唔在講,於法律界及華人圈子名望很高。據了解,趙崇康玩財技有一手,趙希洛分別與父母、妹妹Katrina,一家人開設了多間投資公司,但登記地址大部份在內地青島,財產好神秘。趙崇康見到記者,亦猛避鏡頭兼耍手封嘴,不肯做訪問。

爸爸讀法律,趙洛希自己亦在英國法律系畢業,又是商業同銀行碩士,爸爸諗住個女會做大狀或銀行家,反對她入娛樂圈。因為爸爸不喜歡,趙洛希當年選港姐都先斬後奏,亦堅持由低做起,慢慢捱上去。做咗9年,前年憑《實習天使》扮癲婆出位!現在才升上女配角之位。


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!