掃呢頁CODE去手機

2017年3月3日 星期五

即將「登六」!艾威行老運發圍做男一 __,艾威,

聽落好唏噓,但其實充滿希望。藝人艾威兩年後正式「登6」,年逾半百的他近年忽行老年運,不但擔正做電影男主角、進軍樂壇,更獲大學邀請傳授演藝心得,套用他的說法:「熱身40年,終於落場跑!」一句說話同時包含唏噓與盼望,正如他回望自己的前半生,有喜亦有悲!現年58歲的艾威,近年發揮凌厲後勁,繼年前出書做作家後,今年再有多個獨當一面的機會,他說:「嚟緊會有我做男一嘅新戲上映,我仲會正式入樂壇,又會向浸大學生 ...


聽落好唏噓,但其實充滿希望。

藝人艾威兩年後正式「登6」,年逾半百的他近年忽行老年運,不但擔正做電影男主角、進軍樂壇,更獲大學邀請傳授演藝心得,套用他的說法:「熱身40年,終於落場跑!」一句說話同時包含唏噓與盼望,正如他回望自己的前半生,有喜亦有悲!

現年58歲的艾威,近年發揮凌厲後勁,繼年前出書做作家後,今年再有多個獨當一面的機會,他說:「嚟緊會有我做男一嘅新戲上映,我仲會正式入樂壇,又會向浸大學生傳授演藝心得,熱身40年,終於落場跑!以前我唔太緊張成績,今次就希望票房好啲,話晒首次做電影男一。(質疑自己做男一能力?)一定唔會!雖然自問前半生唔算順風順水,有段時間事業仲入咗困局,但近年機會真係多到不得了,如果呢啲機會喺我後生時出現,係咪會有一個唔同嘅艾威?係㗎!但真正結果冇人知,人生係種比較,我係既悲觀又樂觀,咁我演藝事業以外嘅際遇都唔錯,有好嘅朋友、家庭同健康!」

慶幸太太大步檻過

艾威拒絕相信「寧欺白鬚公」,既然肯德基上校都可以60歲才發達,艾威揚言:「命運、機會都喺我手!」他說:「我冇宗教信仰,即使太太患病(子宮生巨瘤),咁人生無常,都冇令我改變睇法!(對太太無法為你生育感難過?)其實唔一定要傳宗接代,我冇因為太太嘅病而喊過,低沉就有,事實上佢病嗰期,啲人忽然對我注意力多咗,託賴佢依家大步欖過,雖然佢講嘢語氣又重番,都係病嗰時脾氣好啲!講笑啫,我想佢健健康康,好好珍惜一齊嘅時間!」

場地:Dream Garden HK


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!