掃呢頁CODE去手機

2017年3月30日 星期四

咩玩法?歐陽震華驚變吳業坤! __,吳業坤,歐陽震華,

孖生咁款!藝人歐陽震華(Bobby)、田蕊妮和吳業坤在紅磡一間戲院為無綫新劇《誇世代》拍攝外景。劇中,與坤坤對調靈魂的Bobby,就以坤坤身體重新追求 ...


孖生咁款!

藝人歐陽震華(Bobby)、田蕊妮和吳業坤在紅磡一間戲院為無綫新劇《誇世代》拍攝外景。劇中,與坤坤對調靈魂的Bobby,就以坤坤身體重新追求老婆阿田,破格大搞「姊弟戀」。笑言被坤坤「搞」的阿田,被問到婚後有否試過被「弟弟」追求,她即笑謂冇人夠薑:「啲弟弟都唔夠膽啦,我老公(杜汶澤)始終都係空手道黑帶!」又指與Bobby合作非常歡樂,提到Bobby經常講有味笑話,她即謂:「佢似乎仲有貨賣,暫時未使講呢啲住!(佢有冇改你花名?)冇喎,但成日唔記得我個名,我喺戲裏面叫凌潔茹,但唔知點解佢有一日叫我『柳月娥』(《東坡家事》角色,陳煒飾),仲要好認真咁講,搞到全場都大笑!」

Bobby和坤坤就以「孖生兄弟裝」到場,其中坤坤便對「姐弟戀」說法提出疑問,搞到Bobby忍不住謂:「你想講咩呀,母子呀?我話畀阿田聽,你死喇!」提到Bobby先後改坤坤花名作「Seven」和「Big鵰」,坤坤即笑謂:「有次去餐廳,個姐姐同我講『你巨鵰吖嘛!』」更笑指可以即場讓對方驗貨,搞到Bobby即謂:「我即刻驗都得!」令坤坤立即掩住下體,非常搞笑。而身為無綫福將的Bobby在拍攝現場亦時常對坤坤傾囊相授,甚有前輩風範。另外,坤坤上身的Bobby最近亦為劇集在西環揸住結他拍攝,吸引不少途人觀看。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!