掃呢頁CODE去手機

2017年3月27日 星期一

同師兄拍拖實況 祖兒:佢唔X我算偷笑 __,師兄,容祖兒,祖兒,劉浩龍,

都係講笑啫。天后容祖兒在演藝舉行sidetrack演唱會,騷後在台上受訪,講到她在騷上講野有時有啲亂,她笑言:「都係做番自己,入得場都係真心鍾意容祖兒 ...


都係講笑啫。

天后容祖兒在演藝舉行side track演唱會,騷後在台上受訪,講到她在騷上講野有時有啲亂,她笑言:「都係做番自己,入得場都係真心鍾意容祖兒嘅人,鍾意得我就知我個人係咁,先係我嘅特色,我今日心情幾興奮,今日係正式第一場公演,所以都打醒12分精神,喺後台做足準備。」她亦謂今次除了唱歌,有很多說話要講:「平時講乜都得,但今次有啲稿要講,所以好緊張,我媽咪都話喺屋企好耐冇見過我嘅笑容,直至早兩日開騷先笑番,我係意念總監,好多嘢冇人比我更清楚啲歌,所以一直好緊張個騷,驚大家會失望。」她亦謂其中一part山寨《La La Land》演出都用了一個多星期練習。

初戀情書要收藏

講到她在台上讀出13歲寫畀初戀男友的情書,她謂:「係自己構思嘅,呢個騷要有啲嘢以前冇講過,先夠睇頭,之前搬屋搵番啲舊物件出嚟,見到封信喺紀念冊到攝住咗,好爆,我就同彭秀慧講要出呢封信。(初戀男友有冇嚟睇?)冇啦。(邀請佢嚟畀番封信佢?)唔啦,呢個自己珍藏。」講到她台上讀信時謂自己含蓄,不敢對初戀男友講愛你,只用X你代替,記者問她現時男友劉浩龍(師兄)可需要她X?她即笑言:「佢唔X我就算偷笑。」

師兄條件above average

她亦謂師兄之前兩場都有睇騷,問有何評語?她謂:「OK啦。」講到她台上謂擇偶條件是有肉地、不喜歡靚仔,記者打趣是否要師兄增肥?她甜笑謂:「佢本身都合符我條件。(佢係above average?)哈哈,係呀。」講到她曾講過想在演唱會上唱他人的歌,但最後都沒有,問到如果點唱環節揀中師兄的歌會否唱?她笑言:「乜歌都唱,《叉燒包》都唱,唱乜都得。」問到她現時可會寫情信給師兄?她謂:「會寫聖誕卡,我係鍾意寫字嘅人,用手寫嘅字帶有情感,所以會keep住呢個習慣。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!