掃呢頁CODE去手機

2017年4月12日 星期三

張兆輝12歲女勁高挑 明年赴英升學 __,張兆輝,

張兆輝阿女好高大,12歲就5呎6吋!藝人張兆輝被拍得拖「嫩女」放狗兼互餵雪糕,但原來該「嫩女」是張兆輝的掌上明珠張卓姿(Twiggy),緋聞一事只是一 ...


張兆輝阿女好高大,12歲就5呎6吋!

藝人張兆輝被拍得拖「嫩女」放狗兼互餵雪糕,但原來該「嫩女」是張兆輝的掌上明珠張卓姿(Twiggy),緋聞一事只是一場美麗的誤會!

張兆輝事後接受電話訪問不禁笑說:「都聽到有人話我近日公然拖女嘞,咁我個女又生得高大,成5呎6吋,難怪惹人誤會,但其實佢今年得12歲咋!(咁有星味,畀佢入行?)我成日同一對仔女講,無論做乜嘢都好,首要係讀好書先,唔好似爸爸咁讀得書少。如果我有我個仔英文咁好嘅話,我走去拍荷里活電影啦。」

據悉,對藝術方面比較有興趣的卓姿,明年將到英國升學,未來有可能入行承繼爸爸的衣缽。自言會是呷醋外父的張兆輝笑謂:「好彩我個女話拍拖嘅嘢遲啲先講,佢咁有分寸,即使唔喺身邊,我都唔擔心。(接受佢嫁外國人?)嫁乜人佢鍾意啦,但要有事業、經濟基礎先得,拍拖要帶返屋企畀我睇吓先,話晒我閲人無數。佢喺娘家畀我捧起手心,梗希望佢嫁得幸福,一生無憂啦。」

原來除了卓姿天姿獨厚外,張兆輝的長子17歲已有6呎4吋高,志願是當飛機師,張家可謂一門兩傑!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!