網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月16日 星期日

岑日珈坐頭等機艙晒18萬名牌袋炫富 __,岑日珈,

岑日珈上載坐在頭等機艙的照片,身旁的名牌手袋成為一大亮點。今年23歲的歌手岑日珈(Angie)出道2年,出身小康之家的她盛傳獲「老闆」特別照顧,突然變 ...


岑日珈上載坐在頭等機艙的照片,身旁的名牌手袋成為一大亮點。

今年23歲的歌手岑日珈(Angie)出道2年,出身小康之家的她盛傳獲「老闆」特別照顧,突然變得富貴。日前她在社交網上載一張在機艙的照片,見她安坐頭等機艙,身旁放了個價值約18萬元的紅色名牌手袋,被指炫富。

闊綽追求者送禮

身在台北旅遊的Angie昨日回覆:「諗住復活節假期出埠休息吓玩吓,因為決定得好急,太遲訂唔到經濟艙,就焗住買頭等,我都係第一次坐頭等,咁咪諗住影吓相留念。」她大方透露名牌手袋是追求者送:「係生日禮物。(你同男朋友去旅行?)我未有男朋友,係自己一個人去,台灣都有啲朋友,順便去搵吓佢哋。」追求者出手闊綽,可是傳聞中照顧她的「老闆」?她說:「唔係老闆,係個男仔。(富二代?)唔算係富二代,係自己努力工作嘅男仔。(唔怕被話你畀人包養?)唔怕,因為女生應該都喜歡收禮物,我唔會咁樣諗。」

冇需要抽水

此外,Angie曾經寸爆不和的鄭俊弘、何雁詩,反被人指她抽水,日前她在網上留言:「從來沒想過要全世界也要喜歡我。」她坦言是有感而發:「內心仲有啲唔開心嘅,因為某件事被人覺得我係抽緊水,我覺得我冇需要抽嗰個人水,即使我冇做錯任何嘢,人哋都唔會鍾意你,所以我覺得無須做任何嘢討人喜歡。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!