掃呢頁CODE去手機

2017年4月22日 星期六

婚後6年無孕 46歲陳松伶想領養殘疾孤兒 __,陳松伶,

松松直認生仔有壓力,更揚言有意領養殘疾孤兒。(資料圖片)現年46歲的藝人陳松伶(松松)與老公張鐸結婚六年,恩愛得羨煞旁人,松松亦一直希望為身為獨子的老 ...


松松直認生仔有壓力,更揚言有意領養殘疾孤兒。(資料圖片)

現年46歲的藝人陳松伶(松松)與老公張鐸結婚六年,恩愛得羨煞旁人,松松亦一直希望為身為獨子的老公生BB繼後香燈,婚前兩人在美國做身體檢查兼冷藏卵子為生B做足準備,可惜多年來不斷嘗試配對,希望進行人工受孕亦未能成功,松松接受訪問大方表示:「問題喺我身上,唔係我老公嘅問題,試咗好多年都唔成功,老公都勸我不如唔好再試,但係只要有一絲希望都會繼續嘗試,好希望幫老公生個BB,最尾得唔得就要睇天意。」

繼後香燈有壓力

問到是否老公家人給予繼後香燈壓力?松松坦言:「結婚頭兩年係有壓力嘅,老人家當然想抱孫,但第三年開始已經冇壓力,佢哋見我同老公生活得咁開心,反而再冇提生BB呢樣嘢,反而叫我哋得閒就去旅行玩吓,佢哋都好明白,反而咁樣令我好慚愧。」

老公初時抗拒領養殘疾童

松松明白生BB要看上天安排,多年來一直有助養小朋友的她表示有意領養孤兒,特別是領養身體有殘疾的小朋友,希望給他們一個家以及愛。最近松松與老公到天津「和平之君」兒童福利院做慈善活動,與有殘疾的小朋友相處後更堅定信念,她說:「喺內地好多殘疾孤兒,領養佢哋多數都係外國家庭,好希望以身作則帶出領養佢哋嘅訊息。自己希望由領養一個開始先,但都要同老公好好商量,佢聽到領養有殘疾嘅小朋友係有啲抗拒,要慢慢溝通改變佢嘅觀念,而我自己亦要好好考慮清楚,因為責任真係好大,驚自己付出唔足夠,希望將來可以兒孫滿堂。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!