掃呢頁CODE去手機

2017年4月8日 星期六

【硬食阿女天殘腳】陸永武功高強唔識醒 __,陸永,

陸永畀阿女咁「虐待」法依然零反應,果然武功高強呀!有女萬事足嘅陸永,每次返屋企見到兩個女就一副冧樣,有時仲搞到老婆Rainah都忍唔住呷醋,一家四口成 ...


陸永畀阿女咁「虐待」法依然零反應,果然武功高強呀!

有女萬事足嘅陸永,每次返屋企見到兩個女就一副冧樣,有時仲搞到老婆Rainah都忍唔住呷醋,一家四口成日放閃勁幸福!而呢日瞓緊覺嘅陸永畀阿女「拳打腳踢」都唔識醒,唔通係前世情人嘅威力?

Rainah喺Instagram上載咗張父女瞓覺相,見到阿女一隻腳放咗喺老竇膊頭,一隻手撐住老竇條頸,「雙劍合璧」,不過Rainah就話陸永零反應,佢留言:「如果瞓醒你覺得好似俾(畀)人打完咁周身骨痛,或者發現啲奇怪瘀傷,呢張相可以從科學角度解答到你!」

仲Tag住「岩岩(啱啱)瞓著(着)冇耐畀佢一拳打落個鼻即刻醒曬(晒)」「啊ba可以捱到依家都冇反應的確武功高強」、「我估我有內傷」!有網民笑言「爸爸係永遠都無(冇)知覺」,仲話佢哋好Warm呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!