掃呢頁CODE去手機

2017年4月8日 星期六

朱智賢暗示遭家暴 暫搬離家IG報平安 __,朱智賢,

朱智賢暗示遭家暴

暫搬離家IG報平安

娛樂名人

朱智賢暗示遭家暴暫搬離家IG報平安娛樂名人「特務朱」朱智賢日前喺社交網站自爆疑遭家暴,留言﹕「有個咁嘅阿哥真係家門不幸,由細到大成日俾佢打,拳拳到肉. ...


「特務朱」朱智賢日前喺社交網站自爆疑遭家暴,留言﹕「有個咁嘅阿哥真係家門不幸,由細到大成日俾佢打,拳拳到肉.......。」朱智賢仲貼出一張個鼻腫起晒嘅相,令人我見猶憐。

朱智賢及後回覆傳媒話會由爸爸處理,現已搬離屋企。昨日朱智賢再喺ig報平安,貼咗一張做瑜伽嘅相,感覺好平靜,佢話﹕「好多謝各方好友及同事嘅關心,無諗過大家會咁支持我。感謝,暫時需要點時間調整一下心情,現在生活OK 暫住朋友屋企#太多短訊不能逐一回覆 #多謝大家關心」唔少網民都叫佢加油,仲提醒佢有事嘅時候一定要報警。


鍾意就快D Share啦!