網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月21日 星期五

【專心做電影】成龍冇因勒索事件唔開心 __,成龍,

成龍話冇唔開心!吳綺莉早前因女兒卓林報警而被扣查,吳綺莉早前曾開記者會交代事件,成龍於澳門出席《第21屆Channel[V]全球華語榜中榜暨亞洲影響力 ...


成龍話冇唔開心!

吳綺莉早前因女兒卓林報警而被扣查,吳綺莉早前曾開記者會交代事件,成龍於澳門出席《第21屆Channel [V]全球華語榜中榜暨亞洲影響力大典》時,首度開腔回應此事,他指不看八卦新聞,所以少好多煩惱。

唔睇八卦新聞

提到好友陳嵐出席活動時開腔力撐他有情有義,他說:「多謝你哋。(冇睇最近新聞?)唔睇,唔想講,唔睇八卦新聞,以前睇好多煩惱,依家唔睇少好多煩惱,一心做好電影。」期間司儀多番阻撓記者發問。再問到可有因這些新聞而不開心?成龍說:「唔會喎,我個人仲有咩唔開心,仲想要咩?(因爲重提舊事?)一世都係咁,永遠都會係咁。」再講到陳嵐指他曾被勒索?他說了句多謝便離開,但離開時再轉身對記者說:「我依家冇咩唔開心,奧斯卡都攞咗,仲有咩唔開心。」

新片九月上映

提到他位於清水灣的「大哥片場」被指有僭建迹象,涉違反建築物條例,他指已交給律師處理:「根本小題大做,呢啲我交咗畀律師。因為我長期唔喺香港,有時借咗畀人拍嘢,我唔知佢拍咗啲咩,我知呢件事,我哋一定會照法律去做。我好少喺香港拍,盡量可以返都返香港拍,但有時香港冇咁多布景,有啲藍布景、綠布景我都盡量返嚟拍。」講到新作品,他透露《英倫對決》將於9月上映,而10月就會到美國的沙漠拍新的武打片。再被問到為何帶熊貓公仔來,他說:「這個跟我很多年,本來我講5年後拿來拍賣,現在7年過去,我不捨得,因為他跟我全世界跑,但總有一天我會拿出來拍賣的。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!