掃呢頁CODE去手機

2017年4月25日 星期二

遇車禍脊椎骨折 羅孝勇慳醫藥費趕出院 __,羅孝勇,

羅孝勇遇車禍入院後,一班好友齊齊到醫院探望。「巨聲幫」歌手羅孝勇(Sheldon)上周五疑遭衝燈的汽車撞到入院,他轉到私家醫院後,這兩天再接受了磁力共 ...


羅孝勇遇車禍入院後,一班好友齊齊到醫院探望。

「巨聲幫」歌手羅孝勇(Sheldon)上周五疑遭衝燈的汽車撞到入院,他轉到私家醫院後,這兩天再接受了磁力共振及神經線的檢查,他今日透過電話回覆東網:「我脊椎第三、四、五節嘅橫骨都有骨折,嗰幾節掂一掂都好痛,好彩冇壓住神經線,但醫生話要完全康復、唔痛嘅要幾個月。」

Sheldon還透露自入院以來未能睡個好覺:「瞓覺要攤直晒,只可以擰去右邊,有時瞓死一個位個人會好緊,所以每晚都要轉幾次身,但最辛苦係企起身同坐低,個人一定要挺到好直,依家都有帶住腰封。」

用拐杖代替輪椅

在檢查時Sheldon會坐輪椅代步,但平時在病房就不會使用,可以自己慢慢行,不過他行路時就如踩鋼線的機械人一樣。由於想節省醫藥費,所以打算明日出院,但之後每日都回醫院做物理治療。問出院後可會坐輪椅?他坦言自己一個人用輪椅出入較麻煩,所以會用拐杖。

另外,好友吳業坤、陳國峰、劉佩玥等亦有到醫院探望Sheldon,其後陳國峰更上載了合照到社交網站。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!