掃呢頁CODE去手機

2017年4月25日 星期二

冇男友陪 高海寧跌Watt咪咪都冇埋! __,高海寧,

差啲認唔到高ling添!34D無綫咪神高海寧(高Ling)去年初被踢爆情傾年長11歲、曾跟林峯等合作的音樂才子鄧智偉,兩人早已秘密拍拖約三年,並雙雙於 ...


差啲認唔到高ling添!

34D無綫咪神高海寧(高Ling)去年初被踢爆情傾年長11歲、曾跟林峯等合作的音樂才子鄧智偉,兩人早已秘密拍拖約三年,並雙雙於馬鞍山同居,及後高Ling更以女主人姿態現身鄧智偉40歲的生日會。雖然高Ling一直未肯親口承認戀情,但每當提到男友時她也甜絲絲,今年農曆年兩人還雙雙到苗僑偉家團拜,戀情遂漸浮面。

不過男友鄧智偉近日前往了美國工作,沒有男友陪伴左右的高Ling,工作後則未有返回馬鞍山愛巢,反而返回旺角的「娘家」。日前晚上約八時,冇仔陪的高Ling明顯跌晒WATT,更戴上眼鏡遮掩殘樣,一身鬆身上衣,街坊裝打扮的她連咪咪亦失蹤,一臉落寞現身旺角的街頭,其間高Ling還化身阿四,見她邊講電話邊步往附近的茶餐廳購買外賣,其間全程冇里心機頭耷耷,沿途更未有被人認出,及後她又急急腳往洗衣店取物件後,才一袋二袋返歸醫肚。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!