掃呢頁CODE去手機

2017年4月4日 星期二

文詠珊越南大解放 長腿低胸樣樣齊! __,文詠珊,

靚相大放送。藝人文詠珊(JM)經常到外地工作,私人時間少之又少,不過最近佢就忙裡偷閒去咗越南玩,去到當地仲大解放騷長腿,影咗啲靚相放上網,留言話:「給 ...


靚相大放送。

藝人文詠珊(JM)經常到外地工作,私人時間少之又少,不過最近佢就忙裡偷閒去咗越南玩,去到當地仲大解放騷長腿,影咗啲靚相放上網,留言話:「給自己最後一個的小假期,只是有點小失望,因為來了三天沒有一天是睛天[委屈] 太陽伯伯你幹嘛躲起來不出來見我呢[抓狂] 照片沒有陽光下也只能這樣了[失望]」

其實JM唔使失望啦,因為網民都大讚影得好靚!淡妝上陣嘅佢皮膚白滑,着上背心短褲散發青春性感美,其中一張JM仲着住性惑白色連身裙,心口位有交叉帶設計,若隱若現露出事業線,睇到網民流晒鼻血,仲話佢已經大個女㖭!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!