掃呢頁CODE去手機

2017年4月4日 星期二

背負小三之名六年忽現小四 黃宇詩戀失婚男:視佢終身伴侶 __,黃宇詩,小三,

背負小三之名六年 忽現小四黃宇詩戀失婚男:視佢終身伴侶娛樂要聞現年41歲的黃宇詩近年淡出幕前,轉戰賣內衣,2011年被指戀上人夫彭慶餘,當時她表示會與 ...


背負小三之名六年 忽現小四

黃宇詩戀失婚男:視佢終身伴侶

娛樂要聞

現年41歲的黃宇詩近年淡出幕前,轉戰賣內衣,2011年被指戀上人夫彭慶餘,當時她表示會與對方斷交,至大前年二人被影到拍拖,她才大方認戀失婚男,但強調感情發展在男方離婚後。昨日有周刊影到黃宇詩與男友拍拖,又以小三變正印形容她,黃宇詩接受本報訪問作出反駁,又表明已視男友為終身伴侶。



黃宇詩於2011年被爆戀上人夫Peter,其後女方斬纜,至大前年二人被影到拍拖睇戲。資料圖片

黃宇詩前日剛度過41歲生日,一向低調處理感情事的她,當年與鋼琴王子陳雋騫的短暫情緣,由開始到結束都甚少提及,直至2011年,她被本報影到與有兩女一子的測量公司董事兼人夫彭慶餘(Peter),拍拖買餸玩煮飯仔,即被懷疑當小三奪人夫,其後她公開表示會跟Peter斷交免誤會。

不過,黃宇詩與Peter大前年再被影到拍拖睇戲,她終不避嫌公開認戀失婚男,表示與Peter拍拖兩年,強調與男友開始發展時,對方已經是單身,她亦知道男友有三子女。昨日有周刊報道指黃宇詩與男友在赤柱十指緊扣拍拖,形容她由小三變正印,她接受本報訪問時作出終極反駁,表明與男友雖未有結婚計劃,但已視對方為終身伴侶。



2014年黃宇詩在Ig貼相,公開認戀Peter。資料圖片



Peter與前妻育有兩女一子,離婚時小女兒只有一歲多。資料圖片

「我哋光明正大」

對於再被形容為小三,黃宇詩昨日在位於上環PMQ元創方的內衣店接受本報訪問:「首先我唔係小三,冇需要負上莫須有罪名,我哋大概2010年認識,Peter喺2011年分居,同年年尾佢對我展開追求,後來被《蘋果》影到,我都有拒絕過,再慎重考慮過,約2012年先同佢正式開始。我冇問過佢幾時正式離婚,但知佢幾年前,法庭判咗佢哋正式離婚,咁多年嚟我都係光明正大,唔使避忌,我唔係小三,唔想負上莫須有罪名。」

黃宇詩又嘆謂:「佢幾年前離咗婚,我哋光明正大,唔應該攞嚟再講,今次澄清得咁徹底,大家會知道晒所有嘢。但最唔開心係連我過身嘅爹哋(黃霑),都要摷番出嚟講,佢過咗身影響唔到佢啦,但真係唔想再影響到我媽咪(華娃),唔好拖我父母落水,呢個係我自己嘅事,我係好愧疚。」



黃宇詩昨在內衣店接受本報訪問時,反駁周刊指與男友Peter拍拖時,對方已與前妻分開一年。攝影:沈健程

前妻:被迫離婚

談到Peter前妻陳小姐昨日回覆本報時,指當年是被迫離婚,以及贍養費及補償是「冇得到任何嘢。」黃宇詩說:「我冇問,但照我知唔係得唔到。」Peter可有照顧三名子女,每月有否給錢前妻?黃宇詩先點頭,然後說:「係,好肯定!」但對於陳小姐指是被迫離婚,黃宇詩則表示不知道。對於Peter用另一位陳女士登記車輛代步,疑似有小四,黃宇詩對男友充滿信心:「唔係,我係知咁多,嗰位女士我見過同識,咁講好黐線,總之係普通好朋友。」

採訪:黃曉妍、嵐山、陳杰



黃宇詩是黃霑與華娃所生的女兒,二人感情要好。


鍾意就快D Share啦!