掃呢頁CODE去手機

2017年4月9日 星期日

【最強大肚婆】挺巨肚跳熱舞 S.H.E Ella高呼:勁寶哥,快來吧 __,Ella,S.H.E,官恩娜,

台灣S.H.E成員之一嘅準靚媽陳嘉樺(Ella),距離佢生B已經踏入倒數階段,Ella今日喺facebook上載咗一條短片,當中最厲害嘅地方,就係佢着 ...


台灣S.H.E成員之一嘅準靚媽陳嘉樺(Ella),距離佢生B已經踏入倒數階段,Ella今日喺facebook上載咗一條短片,當中最厲害嘅地方,就係佢着住件做運動用嘅bra top,挺住個大肚喺度跳舞!喺呢條短片中,Ella邊唱住《渾身是勁》邊跳舞,舞步豪邁,如果唔係見到佢個巨肚,真係唔相信呢個係即將「卸貨」嘅媽咪,Ella仲留言話:「渾身是勁的媽已經準備的好好的了!勁寶哥,快來吧!I’m so ready !!!」負責拍片嘅係爹哋賴斯翔,佢之後喺微博亦都有轉發短片兼留言:「地表最強!爸爸表示要多訓練增強我這中年大叔的體力,畢竟這兩個都渾身是勁!」唔少網友留言話俾Ella嚇到呆咗,留言叫佢要小心,有啲仲話好似見到勁寶喺度勁郁,不過有網民話其實只要媽咪有做運動習慣,問題不大,況且亦唔會有媽咪會拎BB嚟開玩笑,Ella亦回覆話認同,仲話口喺懷孕過程keep住快樂嘅心情真係好重要!

Ella今日喺fb貼咗條跳舞片,嚇到唔少網民呆咗!(Ella fb 截圖) Ella啲動作仲好靈活!(Ella fb 截圖) 如果唔係見到個大肚,真係好難相信竟然係大肚婆喺度跳舞。(Ella fb 截圖)
(Ella fb 截圖) 不過Ella都好小心保護個肚!(Ella fb 截圖) (Ella fb 截圖)
(Ella fb 截圖) 賴斯翔話要增強體力應付兩母子!

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!