網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月4日 星期二

江美儀美食解思鄉 麥包大陸開「X File」 __,麥包,中國,大陸,江美儀,麥長青,

麥包在西樵山趕戲開拍「XFile」的懸疑奇案網劇,得星級好友協助拍攝。藝人麥長青(麥包)與江美儀在無綫經常合作,早前更因拍攝《街市遊樂團》節目而成為好 ...


麥包在西樵山趕戲開拍「X File」的懸疑奇案網劇,得星級好友協助拍攝。

藝人麥長青(麥包)與江美儀在無綫經常合作,早前更因拍攝《街市遊樂團》節目而成為好友,最近麥包約滿無綫向外闖,工作不斷,他坦言得到導演賞識,於懸疑奇案網劇《4度望遠鏡》中首任男主角,麥包不容有失,特別邀請多位好友撐場,當中包括李修賢、江美儀和李璨琛等,而美儀在一個單元故事中飾演有預知能力的素顏村姑,劇中冇得扮靚不打緊,美儀為老友很有心,即使完成拍攝返港,亦托人送愛心美食到拍攝地西樵山,供拍劇小休時的麥包作食糧,令麥包一解思鄉之情,好窩心呀!

視像通話享天倫

新劇需趕於四月中煞科,麥包要日日在西樵山趕戲,笑言要精神食糧來支撐:「美儀好有心,佢拍完走咗啦,但都搵人送咗合美食上嚟,裏面有杯麵、蛋糕、朱古力、曲奇餅!(捱夜辛苦?)每日12鐘唔算辛苦,今次角色我好鍾意,好似中國版《X File》咁,帶住一班手足查案,我仲搵到拍慣差人戲嘅李修賢出山,真係好開心!(少見家人?)老婆會嚟陪我,仔女就同我通視像電話,感情維繫冇問題嘅!」

美儀山墳遇怪事

撐老友的美儀,今次客串演出,拍了幾日戲便遇上怪事,邪嘢真係信不信由你,她說:「喺荒山野嶺拍外景,山邊全部都係山墳,大家都有啲緊張,我叫班手足上香,點知當晚喺另外場地開工我就仆親,損手爛腳仲撞親膊頭添,我返嚟都要睇醫生,呢啲嘢,真係信不信由你!」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!