掃呢頁CODE去手機

2017年5月29日 星期一

【高峰期百幾個】盛品儒老婆蔡一鳳30個Hermès大割愛︰唔想再服侍佢哋 __,盛品儒,蔡一鳳,

盛品儒老婆蔡一鳳是銳思集團老闆,旗下生意多籮籮,鍾意Hermès的她,初時買來儲,高峰期儲了百多個,在澳門開店賣,今年2月冇做,剩下40多個。現在她大 ...


盛品儒老婆蔡一鳳是銳思集團老闆,旗下生意多籮籮,鍾意Hermès的她,初時買來儲,高峰期儲了百多個,在澳門開店賣,今年2月冇做,剩下40多個。現在她大搞珠寶生意,拿30個出來回饋客人。

蔡一鳳表示儲Hermès非常勞心勞力,要佔用一個房間,還要長期保持一個室溫與濕度,皮質才不會變。她說︰「服侍了這些袋很久了,長期開冷氣,工人姐姐又要經常執袋,怕她放得不好,會變形。」雖然送走大部份,但最愛的龍蝦粉紅色及櫻花色鱷魚皮,就一定會留作已用。

相關連結:

【踢走至愛Hermès】蔡一鳳落力同盛品儒造人

http://bit.ly/2ruDwO1

______________________

周一頭條 :

【生意●專做劏房盤】80後開裝修公司月賺八萬:好多客住二百呎想變到似住五百呎!

http://bit.ly/2rLCMna


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!