掃呢頁CODE去手機

2017年5月22日 星期一

周秀娜32歲生日  晒線撼贏胡定欣陳煒 __,定欣,陳煒,周秀娜,胡定欣,

參見娘娘~「宅男女神」周秀娜(娜姐)最近憑新片中30歲嘅輕熟女「林若君」一角令人刮目相看,娜姐喺片中演技大爆發話喊就喊,成功感動唔少觀眾!喺現實中,其 ...


參見娘娘~

「宅男女神」周秀娜(娜姐)最近憑新片中30歲嘅輕熟女「林若君」一角令人刮目相看,娜姐喺片中演技大爆發話喊就喊,成功感動唔少觀眾!喺現實中,其實娜姐30有2喇!話說今日係佢32歲正日生日,踏入凌晨12點,佢仍要喺工作中度過。雖然生日都要開工係慘啲,不過都有一大班好友陪佢慶生嘅!好似依家合作無綫劇《宮心計2深宮計》嘅拍檔馬浚偉、胡定欣、陳煒等都有送上生日祝福,娜姐喺社交網甫相表示:「522 Happy birthday🎂 多謝 @machunwai_steven(馬浚偉)的😘 謝謝你們幫我慶生😆 @nwuuu(胡定欣) @alicechanwai(陳煒) @sumyauliu(劉心悠) 最開心今天也是純熙寢宮殺青日,#深宮計 最後一天廠景。」生日剛巧就係最後一日廠景拍攝,都算係一份唔錯嘅生日禮物吖!

至於胡定欣亦有晒相表示:「📢深宮計廠景收工!! #此刻心情難以形容 #關關難過關關過 」相中壽星女娜姐以一身娘娘裝打扮企正中間,低胸上陣嘅佢輕易夾出深長事業線,完全唔將旁邊嘅胡定欣、陳煒放在眼內!唔少宅男見到都話:「謝娘娘~鼻血已流…」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!