掃呢頁CODE去手機

2017年5月22日 星期一

33C朱盈盈Big爆沙灘 三點式晒完美Body __,盈盈,朱盈盈,湯盈盈,

係呀~夏天又嚟啦~有請朱盈盈~~前中國小姐全國季軍朱盈盈擁有33C索爆零贅肉身材,去年曾推出寫真大玩Cosplay誘宅男,最近她獲邀拍攝新一輯纖體廣告 ...


係呀~夏天又嚟啦~有請朱盈盈~~

前中國小姐全國季軍朱盈盈擁有33C索爆零贅肉身材,去年曾推出寫真大玩Cosplay誘宅男,最近她獲邀拍攝新一輯纖體廣告,身穿三點式在沙灘又踢水又瞓沙,充滿夏日氣息!

帳篷如廁

不過拍攝可算相當辛苦,當日天氣炎熱,附近又沒有廁所,最慘是要忍尿五小時,最後盈盈逼不得己在帳篷如廁,她笑說:「辛苦唔緊要,好滿意拍攝效果非常好,而且老闆親自到場鼓勵我,佢同工作人員有買嘢畀我飲,仲幫我吹風扇,好窩心!我好榮幸可以成為代言人,我同集團老闆價值觀接近,對品牌要求好高,今次揀咗間良心企業代言,希望推動到社會正能量。」

做壞女人

講到近月盈盈似乎曝光不多,她解釋推了多個網絡電影主角的工作,因不想濫做,最近終於接了一個偷公司錢壞女人的角色,覺得甚有發揮空間:「奸角係我一直想試,朋友話我個人太善良,所以今次應該係大挑戰!至於平日我都好忙,近來我同親戚開補習社,花多咗時間鑽研藝術同進修畫畫。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!