掃呢頁CODE去手機

2017年5月22日 星期一

余文樂慶功宴冇影 楊千嬅嗌請食飯 __,余文樂,楊千嬅,千嬅,

余文樂收唔收到呀?!藝人楊千嬅出席新片慶功宴,慶功新片票房破三千萬,大會筵開19席慶祝。對於男主角余文樂未有現身,千嬅謂對方要拍攝,但一定要對方請食飯 ...


余文樂收唔收到呀?!

藝人楊千嬅出席新片慶功宴,慶功新片票房破三千萬,大會筵開19席慶祝。對於男主角余文樂未有現身,千嬅謂對方要拍攝,但一定要對方請食飯,她說:「之前估票房,我估4200萬,佢估4500萬,導演估4800萬,依家3000萬我最近!叫余文樂拎一萬出嚟!」

屈余文樂上台

談到薛家燕日前指有意入紙紅館申請年尾的檔期,但知道她與側田都有入紙,望二人讓她老人家,千嬅說:「唔好咁講,我知公司有申請,但依家未有消息,我都唔係要咁多日,有空位嘅,可能一齊做!」又指自己原計劃生日時在紅館過,笑謂「唔中標咪下年囉!」至於如成功申請檔期可會請戲中的演員參與?她笑謂:「屈余文樂過嚟」

被導演暗串老

導演則表示余文樂連慶功都不到要對方請食飯,被問電影可會拍攝第四集?他表示不會,但計劃開拍電視劇,笑指以電影中的「趷趷剛」寫故事:「講怪獸食咗細路女,余文樂做趷趷剛!(台灣拍?)係,七日內食唔到細路女就變怪獸,食到就變余文樂!」又指劇集會在今年拍,千嬅則自薦做細路女,不過導演就串她:「趷趷剛食咗你都唔會變余文樂,因為你唔係細路女!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!