掃呢頁CODE去手機

2017年5月22日 星期一

【我愛你苟苟】陸漢洋隔空向苟芸慧示愛 __,漢洋,陸漢洋,苟芸慧,

我愛你苟苟~~~~~~~娛圈「處女黨」成員先後報喜,成員之一嘅王君馨(Grace)爆乳婚照亦都曝光,大日子將近!而最後一員苟芸慧(苟姑娘)都唔輸蝕,與 ...


我愛你苟苟~~~~~~~

娛圈「處女黨」成員先後報喜,成員之一嘅王君馨(Grace)爆乳婚照亦都曝光,大日子將近!而最後一員苟芸慧(苟姑娘)都唔輸蝕,與男友陸漢洋感情生活相當精彩!二人一直貫徹低調,但陸漢洋就突然一反常態,喺尋日嘅「520告白日」於社交網站大放閃光彈,留下一句:「52099」!

大家都知道520即係「我愛你」啦,咁「99」係代表乜?咪就係「苟苟」囉!「我愛你苟苟」咁sweet,真係閃到令人眼都擘唔大,而陸漢洋突然示愛都引來唔少揣測,莫非「處女黨」最後一員嘅苟芸慧亦即將加入人妻行列?

而兩人都有接受東網訪問,陸漢洋豪無避忌大方承認示愛,佢話:「係呀,我係示愛!」而Sweet到爆嘅「苟苟」都忍唔住話:「我睇到,好Sweet呀!」真係隔住個Mon再隔住張圖都Feel到佢哋有幾咁甜蜜喇!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!