掃呢頁CODE去手機

2017年5月20日 星期六

520晒素顏谷奶 吳若希預祝25歲做中女 __,吳若希,

係冧嘅~~藝人吳若希(Jinny)自為男友AlexHo誕下女兒「淼淼」後,升呢做新手媽媽,佢仲不時喺社交網同網友分享做媽媽嘅生活點滴。今日呢個520嘅 ...


係冧嘅~~

藝人吳若希(Jinny)自為男友Alex Ho誕下女兒「淼淼」後,升呢做新手媽媽,佢仲不時喺社交網同網友分享做媽媽嘅生活點滴。今日呢個520嘅日子,Jinny就喺社交網上載咗一張同囡囡嘅合照,並留言:「520,鼻子高高像爸爸,臉圓圓像媽媽堪稱完美!每天看到你都覺得又愛妳多一點~希望妳快點滿月,除了是因為你媽媽終於25歲生日步入中女之外,還因為妳媽媽終於可以不必用薑水洗澡了!!!#淼淼BB豬 #我女兒最可愛 #好肉緊 #我好想吞佢落肚。」

嘩!一字一句都感受到佢係幾咁享受做媽媽,同埋真係錫到囡囡燶。相中仲見到Jinny微晒事業線,托住頭,相當sexy,唔少網友都紛紛留言大讚Jinny升呢做媽媽後,仲增添咗一份成熟味道呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!