網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月31日 星期三

傳8,500萬購淺水灣豪宅 謝賢:使咩張揚 __,謝賢,

謝賢沒有正面回答是否購入淺水灣怡峰中層戶,只說:「使咩張揚!」樓巿熾熱,不少巿民繼續追捧這個買樓潮,而位於淺水灣怡峰中層戶,實用面積約1,939方呎的 ...


謝賢沒有正面回答是否購入淺水灣怡峰中層戶,只說:「使咩張揚!」

樓巿熾熱,不少巿民繼續追捧這個買樓潮,而位於淺水灣怡峰中層戶,實用面積約1,939方呎的單位,實用呎價約4.38萬元,市傳「四哥」謝賢以8,500萬購入。

東網從土地註冊處資料所得,該單位易手買家為謝家鈺(TSE KA YUK PATRICK),買家與「四哥」謝賢原名相同。記者致電謝賢恭喜,確認喜訊,他稱毋須張揚:「咩喜訊吖……使咩張揚!(真係買咗呢個單位?)係又點?唔係又點?(係咪想買個大啲單位等同家人食飯都闊落啲?)唔好再問」之後隨即收線。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!