網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月20日 星期六

聽完岑杏賢訴苦朱千雪帶阿媽執平貨 __,千雪,岑杏賢,朱千雪,

朱千雪素顏現身鬧市,同樣省鏡。
聽完岑杏賢訴苦朱千雪帶阿媽執平貨朱千雪與袁偉豪前度岑杏賢情同姊妹,二人同樣是2012年香港小姐、同樣擁有碩士學位,背景相近特別啱傾,去年底岑杏賢甩拖後 ...


聽完岑杏賢訴苦朱千雪帶阿媽執平貨

朱千雪與袁偉豪前度岑杏賢情同姊妹,二人同樣是2012年香港小姐、同樣擁有碩士學位,背景相近特別啱傾,去年底岑杏賢甩拖後,便不時約朱千雪訴苦。昨日傍晚朱千雪素顏現身銅鑼灣,身邊由岑杏賢換成朱媽媽,兩母女溫馨地翹手行街,全程有傾有講。

身為富家女的朱千雪與媽媽經過名店不入,反而專攻街邊特色小店,夠晒貼地。兩母女於售賣電話配件的小店挑完電話套,再去揀標價100元的減價鞋和衫,二人擠進滿是顧客的店內,拿起喜歡的新衫便往身上拼,並不時互相詢問意見,最後各有收穫離開。

朱千雪抽空陪母親行街濕平,睇完電話套睇平衫。
  • 朱千雪抽空陪母親行街濕平,睇完電話套睇平衫。

鍾意就快D Share啦!