掃呢頁CODE去手機

2017年5月10日 星期三

數學教授有機?麥明詩鍾情頭腦發達男人 __,麥明詩,

其實都幾襯呀!「十優港姐」麥明詩(Louisa)與「全球最帥數學教授」PietroBoselli一同出席活動,Louisa坐着仿照意大利的貢多拉車子, ...


其實都幾襯呀!

「十優港姐」麥明詩(Louisa)與「全球最帥數學教授」Pietro Boselli一同出席活動,Louisa坐着仿照意大利的貢多拉車子,由Pietro Boselli接載出場,二人又一同以咖啡豆砌畫作。

對於被問到與藝人余德丞撻着一杯雪糕兩份食?麥明詩即否認說:「咁出街食飯都會一碟餸一齊食啦,我哋有用公筷公匙,唔會你一啖我一啖咁唔衛生,我咁Fit冇理由食晒成杯雪糕㗎嘛!(話你挨喺佢心口度?)無法啦,係監製要佢質我個頭落佢心口度。(有冇聽到佢心跳加速?)有聽到佢心跳,咁係人都會有心跳㗎(佢係咪成日搞爛gag氹你笑?)咁佢個人都幾幽默,做主持轉數快。(有冇可能發展?)睇唔到有可能,唔係我個type,佢太大隻喇,你知我鍾意嗰啲向來身材都唔係好fit,身材唔需要咁發達,頭腦發達就得!(咁教授得唔得?)咁唔加分都唔會減分,不過等佢嚟香港發展先得,異地戀好難維繫,佢真係嚟香港先詳談」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!