掃呢頁CODE去手機

2017年6月15日 星期四

【水蜜圖】32C巴喇莎引人入性 __,

WOW!擁有心理學碩士的巴喇莎(Stephanie),本身是性事專家,更於節目上任主持解答性問題,開放又大膽。對於性事她直言沒有甚麼需要避談,因為每個 ...


WOW!

擁有心理學碩士的巴喇莎(Stephanie),本身是性事專家,更於節目上任主持解答性問題,開放又大膽。對於性事她直言沒有甚麼需要避談,因為每個人都會做,更希望可以成為性治療師,她說:「我想對性呢方面再深入,我覺得市場上唔多性治療師,唔係個個都會講,房事冇人同佢分享,想搵專業啲嘅人去解決疑難,希望我喺呢邊可以增加知識,解答問題。」擁有32C豐滿上圍的她言談大膽,但對性感亦有自己的底線:「我只可以用口講,唔可以露晒畀你睇,平時去沙灘都着比堅尼。(電影遇到好劇本為藝術而全裸?) 全裸唔好,冇乜身材,只會考慮好性感,意式上大膽,露點一定唔得。」

PROFILE

姓名:巴喇莎(Stephanie)

三圍:32C、24、34

身高:1米66

髮型:Toni & guy essensuals


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!