網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年6月14日 星期三

【水蜜圖】34D陳瑞瑩晒無敵葫蘆身材 __,陳瑞瑩,

呢副body,冇得輸!JessicaC.師妹、擁有中國及瑞典血統的模特兒陳瑞瑩(Helena)擁有34D噴血胸器以及42吋殺人長腿,樣子冷傲的她身材火 ...


呢副body,冇得輸!

Jessica C.師妹、擁有中國及瑞典血統的模特兒陳瑞瑩(Helena)擁有34D噴血胸器以及42吋殺人長腿,樣子冷傲的她身材火辣,不止有胸還有蛇腰與豐臀,身材玲瓏浮凸,穿上泳衣的她把葫蘆身形表露無遺,Helena強調自己的身材純天然,她自豪地說:「我唔係屬於好瘦嘅人,而係好有線條,呢個就係我嘅身體,我對自己嘅身體好滿意,唔需要任何後天加工。(你最滿意自己咩部位?)我最鍾意我嘅雙唇、臀部同埋胸部。」

一身健康古胴膚色的Helena最愛夏天,並擅長各式水上運動,Helena從未吝嗇騷身材,住在西貢的她經常穿上比堅尼在沙灘曬太陽及暢泳,她笑言:「我好鍾意買泳衣,去到每個地方旅行都會買,屋企差唔多有30套泳衣。」

造型:Nadia Harilela

泳衣:Sheer-Maraysia Swim

Profile:

姓名:陳瑞瑩

英文名:Helena

三圍:34D、24、36

身高:175cm


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!