網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年6月21日 星期三

4日後做老襯 李雨陽終畀女友樣貌曝光 __,李雨陽,

好嘢梗係要一齊分享啦。38歲藝人李雨陽即將迎娶比她年輕11歲的圈外女友鄭嘉詠,雖然早前他有發放過結婚相,但女友嘅樣貌全部被遮蓋。不過,仲有四日就拉埋天 ...


好嘢梗係要一齊分享啦。

38歲藝人李雨陽即將迎娶比她年輕11歲的圈外女友鄭嘉詠,雖然早前他有發放過結婚相,但女友嘅樣貌全部被遮蓋。不過,仲有四日就拉埋天窗嘅李雨陽,今日終於將女友樣貌曝光,佢喺社交網發放咗一批結婚相,見到二人又攬又鍚真係好恩愛,仲喺豪華遊艇取景拍攝,真係落足本錢,佢仲留言話:「進入倒數階段,還有四天,我們就正式成為合法夫妻,兩個家庭變成一個,未來的路是咱們一起走,謝謝妳對我的包容,我會一直疼妳到老準李太。」好多網友都留言恭祝佢哋,仲讚佢哋好恩愛係天生一對呀。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!