掃呢頁CODE去手機

2017年6月24日 星期六

【個仔送8,500萬禮物】80歲謝賢兩個字形容與霆鋒關係:唔熟 __,霆鋒,謝賢,謝霆鋒,

80歲的四哥謝賢最近又做番電視劇男主角,上世紀《千王之王》年代重臨。感覺十分夢幻。對上一次四哥為無綫拍劇,已經是三十年前的事。今日四哥再次成為周刊封面 ...


80歲的四哥謝賢最近又做番電視劇男主角,上世紀《千王之王》年代重臨。感覺十分夢幻。對上一次四哥為無綫拍劇,已經是三十年前的事。今日四哥再次成為周刊封面人物,同樣令人感覺夢幻。幽默的四哥,在專訪中帶出幾個重點:

1.冇錢。80歲人,後生嗰陣搵好多,但money easy come easy go,同行賺到錢識買磚頭保值,四哥話自己嗰陣買完就賣,錢,使晒,又冇積蓄,又唔識諗將來,依家連物業都冇。「我真係冇錢剩。」2.講開物業。上月四哥以8,500萬元,購入淺水灣道單棟低密度住宅怡峰,實用面積約1,939方呎,兩房兩廳連套房,實用面積呎價43,837元。原業主獲利約4,000萬。物業係霆鋒送嘅,數月後入伙。四哥喺訪問中笑稱,好快會俾番霆鋒,加多句:「放心!」四哥份人真係呢……3.個仔送咁大份生日禮物,四哥當然好開心,但把口就話霆鋒可能係「良心發現」,然後又抽下自己水,話霆鋒賺埋咁多,做老竇嘅又冇錢又冇屋住,咁梗係旨意個仔啦——咁樣樣。但講真,要8,500萬,四哥都戥霆鋒肉痛。4.點形容同霆鋒關係呢?四哥嘅答案竟然係:唔熟。

點樣為之「唔熟」?四哥話,就好似,佢冇個仔,霆鋒冇老竇,又唔一齊住,亦唔係成日見。四哥加句「講真」增強可信性。

唔熟又點會送8千幾萬嘅物業俾老竇?四哥呢句真係講真:佢OK嘅。

四哥話,霆鋒同佢一樣,都係好顧家,而且好錫佢。人類慣常用一個謊言冚另一個謊言,四哥就用一個個謊言混淆肉麻真心話。其實…真係唔知佢邊句真㗎!


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!