掃呢頁CODE去手機

2017年6月24日 星期六

【水蜜圖】綽妮天使魔鬼混合體搶灘寫真戰 __,

Elle得88磅,真係好輕呀!擁有清純「童顏」的綽妮(Elle)今年21歲,正值花樣年華,笑起上來露出虎牙,更添稚氣。一年前正式入行的她,今年將加入寫 ...


Elle得88磅,真係好輕呀!

擁有清純「童顏」的綽妮(Elle)今年21歲,正值花樣年華,笑起上來露出虎牙,更添稚氣。一年前正式入行的她,今年將加入寫真戰,推出個人寫真,賣點是「天使與魔鬼」,當然性感少不了,她說:「本寫真自有構思造型,今次主要分三個主題,天使、魔鬼同埋宅女,自己都算半個宅女,因為我好鍾意打機,咁都會有啲床照、泡泡浴照等。(寫真性感底線?)有大露背同內衣,但唔會全裸。」雖然身材好,但Elle只得88磅,絕對是新一代「小骨女」,憑着一張童顏臉,令她ig有多達八萬個粉絲追隨者,也有試過跟粉絲搞生日聚會,跟他們互動,她續說:「我諗係天生嘅,如果我化淡妝,個樣仲細個。」

姓名:綽妮

洋名:Elle

三圍:32C-22-33

身高:163cm

體重:88磅


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!