掃呢頁CODE去手機

2017年6月9日 星期五

張名雅爆囝囝係大隻B:排得97位! __,張名雅,

張名雅冇咩點肥!前港姐張名雅撇下囝囝與友人現身活動,她透露現放完產假復工,洽談拍劇及修身廣告等。問到是否已成功收身?她說:「其實我大肚嗰陣都唔係肥咗好 ...


張名雅冇咩點肥!

前港姐張名雅撇下囝囝與友人現身活動,她透露現放完產假復工,洽談拍劇及修身廣告等。問到是否已成功收身?她說:「其實我大肚嗰陣都唔係肥咗好多,加上好努力做運動,依家仲餵緊人奶,餵人奶好辛苦,冇得瞓,又擔心唔夠湯水,初頭都有啲壓力,但慢慢就習慣咗個模式,會盡力做,如果離開佢一日,就會泵定人奶,平時就埋身餵。依家佢兩個月大,唔同初生時成日合埋眼,會望住我同我笑,好得意!」她又謂醫生指囝囝是大隻b,在一百個同齡bb之中排行第九十七位重,她笑說:「可能因為為人奶關係,佢吸收晒我啲脂肪,所以我生完都唔肥,依家我係屋企一係黐住BB,一係就黐住個泵,BB都認得個泵啦,哈哈!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!