掃呢頁CODE去手機

2017年6月9日 星期五

得天獨厚!杏兒肥胎唔肥人 __,杏兒,胡杏兒,

現場所見,杏兒真係淨係肥個肚。懷孕五個月的胡杏兒穿着三吋高跟鞋出席品牌活動,見她身型未見有太大改變,她笑言自己肥胎唔肥身:「BB都好乖,我食嘢都去咗佢 ...


現場所見,杏兒真係淨係肥個肚。

懷孕五個月的胡杏兒穿着三吋高跟鞋出席品牌活動,見她身型未見有太大改變,她笑言自己肥胎唔肥身:「BB都好乖,我食嘢都去咗佢度,因為我胃口唔好,擔心佢健康唔好,但醫生話OK,似爹哋手長腳長。」問到是否道胎兒是B仔或是B女時,杏兒說:「照嗰時佢一係遮住個樣,一係遮住重要部位。(自己想仔定女?)冇所謂,反正唔會淨係生一個。」她表示順便去驗血,看看會否有遺傳病。

奶奶成日問想食乜

講到她懷孕後上圍明顯升Cup,杏兒說:「我唔知喎!真的嗎?我諗都係正常發展,好開心可以仲着到啲衫同西裝,遲啲可能要着裙。」問到老公李乘德會否放心獨自一人工作,她說:「佢都好放心。反而係工作人員成話要扶住我,但我覺得好穩陣,有時行快咗都唔覺。(幾時停工?)應付到嘅工作都做。適量地囉!」她透露經常在家中休息,希望可以郁動多些:「奶奶成日問我想食乜嘢,太歎想郁多啲,畀多啲貢獻屋企。」

希望順產生

問到想開刀還是順產生B,杏兒說:「希望順產自己都驚,但都會試。」她又謂要開始上網搵定育嬰資訊,有朋友送了一些書給她參考,亦有人畀意見,又可以上育嬰班,學習呼吸及如何抱BB。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!