掃呢頁CODE去手機

2017年6月9日 星期五

真.不和?Kary生日飯獨欠Miki __,Miki,吳雨霏,Kary,楊愛瑾,

生日飯真係可以睇到好多嘢……早前爆出餅碎好姊妹吳雨霏(Kary)與楊愛瑾(Miki)決裂,有指Kary去年小產的消息是由Miki放料,因而擘面,事後吳 ...


生日飯真係可以睇到好多嘢……

早前爆出餅碎好姊妹吳雨霏(Kary)與楊愛瑾(Miki)決裂,有指Kary去年小產的消息是由Miki放料,因而擘面,事後吳雨霏亦默認同Miki姊妹情逝,餅碎再碎。去到今日,31歲生日嘅Kary暫時都未有咩新Update,不過老友區文詩(Angela)就「幫手」甫相晒Kary生日飯局合照,仲透露咗啲玄機㖭。

喺Angela甫嘅合照中,有Kary、Angela同另一好姊妹鄧麗欣(Stephy),就係冇咗不嬲都齊齊賀生日嘅Miki,情況都好明顯啦,而Angela就寫住同心靈相近嘅人創造更多回憶:「Making memories with the ones we hold close to our hearts. Happy Birthday Kary!」嗯……明晒!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!