掃呢頁CODE去手機

2017年6月7日 星期三

吳若希化身兔仔得戚晒線 __,吳若希,

呢位媽媽真得戚!已榮升為人母嘅歌手吳若希(Jinny),早前就被網友出言攻擊佢同男友Alex,就連囡囡都畀人話埋一份,搞到Jinny嬲到震。Jinny ...


呢位媽媽真得戚!

已榮升為人母嘅歌手吳若希(Jinny),早前就被網友出言攻擊佢同男友Alex,就連囡囡都畀人話埋一份,搞到Jinny嬲到震。Jinny隨即就係社交網站留言反擊,而一班網友亦都大撐Jinny。

事隔幾日,睇嚟Jinny嘅心情已經平復,佢仲孖住許廷鏗同胡鴻鈞影相同拍片放上社交網站添!片中嘅Jinny身穿黑色低胸背心,大晒事業線,認真有睇頭呀!而且佢仲化身兔仔,性感得嚟又帶啲可愛。不過許廷鏗同胡鴻鈞就不時喺片中搞怪,Jinny睇見都唔知好嬲定好笑。一班網友都話Jinny就算做咗媽咪都同以前冇分別,仲問佢怕唔怕囡囡啲相再外傳。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!