掃呢頁CODE去手機

2017年6月11日 星期日

唔幫包包揀名校!徐榮爆囡囡獨立唔怕醜 __,

包包已經20個月大喇!徐榮透露囡囡返緊playgroup!藝人徐榮帶埋仔仔徐朗及細女徐心怡(包包)於紅磡出席商場活動,他表示包包已經20個月大,可講單 ...


包包已經20個月大喇!徐榮透露囡囡返緊play group!

藝人徐榮帶埋仔仔徐朗及細女徐心怡(包包)於紅磡出席商場活動,他表示包包已經20個月大,可講單字又會慢慢組織短句子。問到父親節如何慶祝時,他反問記者是何時,又謂父親節要開工,至於可會提前慶祝?他說:「做完嘢食個下午茶啦,依家開緊《大帥哥》。(抽時間陪小朋友?)每日都有,係冇時間去街,日日喺屋企見。」又笑指包包有哥哥及表姐陪不會悶。

至於可有陪小朋友睡覺?他說:「有㗎,床仔就喺我哋隔籬,佢有時起身就拍吓我哋,想同我哋瞓。(黐你?)黐媽媽多,我就要玩一輪先黐!」

談到可有為包包搵學校時,他說:「依家返play group,兩歲先返學前班。(揀名校?)唔會啦,想佢輕鬆啲!(係怪獸家長?)唔係,唔會太緊張,由佢跌跌撞撞,佢都幾獨立㗎,幾多陌生人都唔怕!」又指不會讓包包拍劇,但輕鬆的工作就可以,也會帶包包參與慈善活動。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!