掃呢頁CODE去手機

2017年6月11日 星期日

【撞到欄都爛埋!】騎師楊明綸蘇狄雄「落樓」 __,楊明,

今日沙田馬場第九場賽事,又發生驚險的落樓意外,隸屬李易達馬房、騎師楊明綸策騎的「勝利日」今場早段切入內欄放頭走,但「勝利日」不慎撞欄失去平衡,成隻跪低 ...


今日沙田馬場第九場賽事,又發生驚險的落樓意外,隸屬李易達馬房、騎師楊明綸策騎的「勝利日」今場早段切入內欄放頭走,但「勝利日」不慎撞欄失去平衡,成隻跪低兼拋下楊明綸,另一匹「軍勇戰略」在後收掣不及,騎師蘇狄雄亦「落樓」,鏡頭所見當時成條欄都撞爛,情況真係相當驚險,可幸兩位騎師楊明綸及蘇狄雄落地後都有反應兼清醒。

及後楊明綸自己行番黎,舉手示意自己無事,而騎者女友沙拉則緊張地即刻走落賽道,最後兩人更擁抱,不過之後楊明綸仍有到醫院檢查;至於另一位遇意外的騎師蘇狄雄,就直接送去威爾斯醫院,馬會消息指佢清醒,但蘇狄雄則覺得自己可能右膊骨折,依家去作詳細檢驗。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!