掃呢頁CODE去手機

2017年6月14日 星期三

說話傷人!黃宇詩男友前妻向大女道歉 __,黃宇詩,

Cady剖白與前夫之間出現「小三」,矛頭直指黃宇詩,更指有諗過報復。黃宇詩男友Peter前妻陳小姐Cady現身無綫節目《關你家事》,昨晚在節目中剖白與 ...


Cady剖白與前夫之間出現「小三」,矛頭直指黃宇詩,更指有諗過報復。

黃宇詩男友Peter前妻陳小姐Cady現身無綫節目《關你家事》,昨晚在節目中剖白與前夫之間出現「小三」,矛頭直指黃宇詩,更稱有想過報復。在今晚播出的一集,Cady表示直接上節目是希望藉此與小朋友修補關係,而並不是想報復:「之前係曾經有想過,覺得唔甘心,不如直接去報仇,令自己舒服番,真係有過想法。但之後諗番小朋友真係太細,我應該要專注喺小朋友上。而近期有啲情況出現,例如對方有啲新聞,會牽連到,但我覺得小朋友都大個,依家上嚟係講番個事實。」主持江美儀認為她想法正確,又指最佳報復方式是「過得比你好」。

離婚後有新男友

Cady透露已走出前一段感情,目前已有新男友:「大家離過婚有小朋友,因此互相了解。」主持麥長青又指認識Cady的新男友,認為對方體貼,因為他與Cady一樣有過經歷,能互相了解。而美儀又指與Cady傾談,表示大女希望Cady與父親見面時能平心和氣去傾,而不是一見面就嘈交,美儀亦勸勉Cady避免因此講說話傷到人,令女兒因此記一世。Cady聽畢即眼濕濕,對於女兒稱因為她的說話而受傷,Cady在螢幕前語重深重地道歉:「如果個女都重複指我講過傷害佢嘅說話,我都係呢一句,對唔住。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!