網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年6月16日 星期五

毋懼「息魔」 唐詩詠預告年底沙田置業 __,詩詠,唐詩詠,

唐詩詠計劃喺沙田買間一房一廳嘅單位。藝人唐詩詠出席眼鏡活動,提到最近頻頻接Job賺好多,她承認:「係呀,係《不懂撒嬌的女人》效應。(係咪會拍前傳定續集 ...


唐詩詠計劃喺沙田買間一房一廳嘅單位。

藝人唐詩詠出席眼鏡活動,提到最近頻頻接Job賺好多,她承認:「係呀,係《不懂撒嬌的女人》效應。(係咪會拍前傳定續集?)睇反應,Facebook 好多人講啲劇情同故事發展,有同監製傾。(係咪有機會拍?)睇網上反應,都大機會。」

問《撒嬌》效應是否吸金7位數?她笑笑口說:「距離目標買樓近一大步,希望下年頭或者今年尾買。(買幾大?)阿Bob (林盛斌)教我唔好買太大,輕鬆啲,一房一廳,沙田細細哋嘅單位,第一次買樓唔好負擔大,會買畀爸爸住先,睇佢肯唔肯同我一齊住(要買大啲?)買唔到大就收租,睇時機,能力範圍內」雖然美國聯儲局宣布加息四分之一厘,但絲毫未有影響她買樓的意欲。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!