掃呢頁CODE去手機

2017年6月23日 星期五

讚港姐質素佳!麥明詩揭杜芷绫問前程 __,麥明詩,港姐,

麥明詩表示與杜芷绫(圓圖右)曾經是演藝班的同學。「十優港姐」麥明詩(Louisa)到灣仔出席活動,談及最近港姐首輪面試,作為師姐的Louisa表示有留 ...


麥明詩表示與杜芷绫(圓圖右)曾經是演藝班的同學。

「十優港姐」麥明詩(Louisa)到灣仔出席活動,談及最近港姐首輪面試,作為師姐的Louisa表示有留意,亦知道張寶兒胞妹有參選,提到其中一位佳麗Zoe To(杜芷绫)網上有跟她的合照,Louisa表示跟對方是演戲班的同學,大讚對方有潛質:「佢個樣可塑性好高,做演員好適合。(Zoe To有冇叫你做提名人?) 佢有問過我意見,問我選美係咪好嘅入行途徑,我都覺得係一個好機會。」

唔識廣東話會有輸蝕

講到佳麗的整體質素,Louisa起初笑言「年年都係咁上下」,追問之下,她說:「同我嗰年差唔多,你哋自己定義好定唔好咁我覺得有幾個靚過我嘅!(有幾位外籍佳麗喎!)係呀!香港係國際社會,都應該鼓勵佢哋參加。(但佢哋唔識廣東話會輸蝕!)有少少,唔識本地語言係爭啲,但外地有啲選美活動都係由少數族裔勝出,大家應該open-minded(思想開明)一啲。」

支持全民投票選港姐

至於有佳麗似是整過容,當中有間尺鼻,Louisa笑住表示有留意:「唔似丫!間尺長啲!(佢係短嘅間尺囉!)哈!咁佢(個鼻)都有起伏嘅。(自然啲好啲?)明白喺呢行想增加競爭力,我入行之後都好自卑,發覺身邊有太多人靚過我,但要接受自己唔可能係最靚,應該揾其他方法證明自己有價值。」而有指今年港姐停辦全民投票,Louisa表示較支持全民投票的做法,覺得會令節目更吸引,而且選港姐是全香港人的事。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!