掃呢頁CODE去手機

2017年6月23日 星期五

Celine凱旋歸港 譚順生唔答誠信問題 __,Celine,譚順生,

Celine同譚順生啱啱喺美國返到香港。9歲嘅香港小巨肺Celine(譚芷昀)近日在美國才藝節目《全美一叮》(America'sGotTalent), ...


Celine同譚順生啱啱喺美國返到香港。

9歲嘅香港小巨肺Celine(譚芷昀)近日在美國才藝節目《全美一叮》(America's Got Talent),憑Celine Dion名曲《My Heart Will Go On》技驚四座,今日Celine由爸爸譚順生陪同下,喺美國洛杉磯返香港。

上午6時許譚順生拖住囡囡Celine現身機場,Celine戴住粉紅色cap帽步向停車場方向離開。問到譚順生近日有咁多負面新聞,可會怕影響囡囡參賽,佢只回應:「Thank you,最緊要係AGT(America'a Got Talent)。」問到係咪要趕住返學,譚順生話:「係呀,專登趕返嚟返學,返學好緊要!」問到任何有關薛家燕及誠信問題,他一概表示不回應。至於問到Celine心情如何,佢笑笑口話:「好開心!」問到下次參賽會唱咩歌,譚順生謂:「唔講得住喎,不過有20幾首揀緊。」之後就登上黑色七人車離開機場。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!