掃呢頁CODE去手機

2017年7月1日 星期六

夠霸氣!陳柏宇預告搵13位兄弟惡鬥姊妹 __,陳柏宇,

玩到咁大,唔知姊妹們點接招呢?歌手陳柏宇(Jason)與模特兒女友符曉薇(Leanne)結束5年甜蜜拍拖生活,將於明日(2日)拍拖紀念日舉行婚宴,齊齊 ...


玩到咁大,唔知姊妹們點接招呢?

歌手陳柏宇(Jason)與模特兒女友符曉薇(Leanne)結束5年甜蜜拍拖生活,將於明日(2日)拍拖紀念日舉行婚宴,齊齊展開人生新一頁。一對準新人接受東網電話訪問時,問到結婚在即心情如何?Jason和Leanne齊聲表示心情沒有太緊張,但結婚瑣事繁多,Jason話:「一陣就同Leanne去太公度斟茶。」問可趁結婚前搞次單身派對狂歡一夜?Jason話:「冇喎。」不過Leanne自爆昨晚已撇下Jason,和外國來港的姊妹開了單身派對:「我同班朋友落老蘭(蘭桂坊)蒲咗喇,玩到凌晨3點幾。(Jason有冇嚟接你返屋企?)冇喎,各自返屋企,因為佢喺屋企要照顧啲貓。」

搵足13位兄弟夠氣勢

問到明天結婚的流程?Jason指Leanne要凌晨6時到酒店裝身、化妝,之後有接新娘儀式,還會向前輩跪地斟茶,而Jason的兄弟團有兩位伴郎及13名兄弟,連埋他自己一共16人,問可有心理準被姊妹被玩謝?他豪氣說:「冇所謂,我都玩得,但唔知班姊妹玩乜遊戲,佢哋好神秘。」約3時就會於律師見證下在酒店舉行結婚簽字儀式,再跟Leanne和新聞界會面,接受大家的祝福,而婚宴將於8時左右舉行,筵開40席,亦請了不少圈中好友前來飲喜酒。除他所屬的唱片公司歌手外,還有多年好友如小肥、「生煎包王」蕭潤邦及其女友江若琳,還有曾傳緋聞的張紋嘉等,不過就沒有請前女友裕美。

第二朝即刻起程飛夏威夷度蜜月

問婚宴後可有after party?Leanne表示:「未知,因為都會好攰,我哋留喺酒店瞓,第二朝又起程去夏威夷度蜜月?(咁心急造人?)唔一定為造人,只係我好鍾意陽光與海灘。」Leanne又謂明日結婚會着共四套嫁衣,分別是出門時的紅裙、之後就是簽紙儀式及擺酒着的兩套婚紗,還有送賓客的晚裝,問哪一套最性感?她哈哈笑:「套套都性感,我冇準備裙褂。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!