掃呢頁CODE去手機

2017年7月1日 星期六

謝安琪仲收緊身 心口脹卜卜奶水充足  __,謝安琪,

Kay一手一腳Plan今次百日宴。張繼聰及謝安琪(Kay)為囡囡張靖(Karina)在主題樂園酒店舉行百日宴,約7時45分左右,兩公婆恩愛現身接受訪問 ...


Kay一手一腳Plan今次百日宴。

張繼聰及謝安琪(Kay)為囡囡張靖(Karina)在主題樂園酒店舉行百日宴,約7時45分左右,兩公婆恩愛現身接受訪問,已40歲的Kay身穿白色喱士連身裙,見她收身尚算成功,但可見上圍依然豐富,谷出3吋事業線,她亦穿上4、5吋高跟鞋,她表示是之前買落。

用錢都買唔到

張氏伉儷先多謝記者到來,表示邀請了300名賓客,多謝他們前來。阿聰感謝Kay:「自己一直忙於工作,今日所有策劃、設計都係老婆同planner諗,主題係嘉年華,希望大家玩得開開心心,裏面好似遊樂場咁。(哥哥張瞻玩到失晒控?)係呀。」Kay即搶答:「最緊要佢頭髮keep到。」阿聰亦笑言好彩兒子的西裝褸仲喺度,他亦透露場入面有得整T恤。問到花費幾多錢?阿聰謂:「好多錢買唔到所有嘢,今次都有好多朋友幫手。」

Kay表示見到好多朋友在入面玩好開心,講到她收身得好快,她謂笑言並不快,自己有做運動及舉重、舉啞鈴等,並謂受大隻的阿聰影響:「身邊有人鞭策自己,自己唔可以太遲起步。(想操到有馬甲線?)呢條線離我頗遠。(你有事業線咪得?)哈哈!我嘅事業已經擺埋一邊,為咗家庭都犧牲好多。」問到幾時復出?她坦言未有打算:「依家想將啲時間放喺小朋友到,以家庭為先,囡囡都係得幾個月,雖然囝囝10歲,但都係要傾偈嘅階段。」

仲餵緊人奶

問到囝囝可有呷醋?Kay表示沒有:「反而佢成日都錫妹妹,可能同妹妹年紀差好遠,佢依家放暑假,換尿片時佢仲幫手扔嘢,餵人奶時佢又幫手冚住。(仲餵緊人奶?)係呀,希望可以餵多一年。」她又講笑謂冇可能餵到21歲。另外,百日宴回禮禮物是一盒粉紅色、包裝別致的朱古力。

想個女大個自由發展

阿聰亦謂現時已諗囡囡讀中學、大學時要先發制人,笑言:「起碼哥哥第一日接放學,第二日到我接力,我要操到好似苗僑偉咁fit,走出嚟接個囡放學。」他又兜圈讚老婆識揀他:「不過我唔係阻止佢拍拖,但希望佢好似外父、外母生個女咁有眼光。(你自信心爆棚?)最緊要有自知之明。」問到可有為囡囡成立基金?Kay表示為囡囡已有一套完善計劃,阿聰謂希望囡囡自由發展,雖然學習重要,但心靈富足最緊要。Kay亦希望囡囡可以與哥哥讀同一間學校,因為方便接送。

問到Kay可有品牌找她出席活動?她承認有:「我一一答謝佢哋,但都推哂,希望時間重心可以陪住仔女,專注家庭先,暫時唔諗咁多。(見財化水?)損失有一定數字,不過我唔會咁算帳,只要睇住小朋友開心就乜都值得。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!