掃呢頁CODE去手機

2017年7月1日 星期六

童童約家媛唱K 李嫣潮爆去畢業旅行 __,童童,李嫣,竇靖童,

竇家媛(左起)、竇靖童同李嫣,三姊妹感情很好。天后王菲與內地音樂人前夫竇唯所生嘅女兒竇靖童(童童),與同父異母嘅妹妹竇家媛雖然唔係成日見面,但兩姊妹感 ...


竇家媛(左起)、竇靖童同李嫣,三姊妹感情很好。

天后王菲與內地音樂人前夫竇唯所生嘅女兒竇靖童(童童),與同父異母嘅妹妹竇家媛雖然唔係成日見面,但兩姊妹感情要好,今晚佢哋相約唱K!

兩個女仔一見面就雞啄唔斷,仲瘋狂自拍,竇家媛喺微博瘋狂洗板甫N張合照。兩姊妹擺出多個甫士,又用APPS扮老鼠「賣萌」,竇家媛仲錫錫家姐,果然姊妹情深!心情靚爆嘅竇家媛又自爆愈唱愈High,搞笑留言話:「哈哈哈哈哈哈哈哈我太興奮了,唱high了,我姐驚恐的表情。」

唔少網民睇見佢哋感情咁好,都大嗌羨慕,仲話竇家媛嘅短髮新造型好有家姐嘅影子,兩姊妹愈嚟愈似樣喎!

另外,竇靖童嘅同母異父妹妹李嫣就跟咗父親李亞鵬離開北京去旅行,剛剛小學畢業嘅李嫣穿着可愛連身裙配草帽,萌到爆!好似小公主出巡咁,潮味十足。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!